Monday, February 15, 2010

perbezaan atau persamaan..?


kemarahan dan kebencian ...??

ape lagi yg kau nak lampiaskn pada aku...??

aku tk fahami ape perasaan kau..??

aku tk rase ape yg kau rasekn..???

aku tk alami ape yg kau alami...???

aku tk nampak ape yg kau nampak...???

tetapi ..

apekah kau fahami ape perasaan aku..??

apekah kau rasekn ape yg aku rasekn ..???

apekah kau alami ape yg aku alami...???

apekah kau nampak ape yg aku nampak...??

kau syg aku...???

kau mahu aku jadi milik kau seorang..??

tetapi..

apekah kau tau aku syg kau..??

apekah kau tau aku hanya mahu kau jadi milik aku...???

adekah itu persamaan..??

atau perbezaan...??

apepun masalah yg datang di hadapan adelah sebuah cobaan bagi aku..

tetapi apepun masalah yg datang di hadapan adelah bencana bagi kau..

karne aku slalu kuat utk terus dengan keadaan yg tk ku inginkn..

sedangkn kau lemah yg kau handalkn..

No comments:

Post a Comment

(L) waWatO (L)